آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
مبل صدف-pic1

مبل صدف

صدف نام یکی از مبل‌های سبک میدسنچری Mid-Century است. سبکی که از میانه‌ی قرن بیستم جایش را بین سبک‌های دکوراسیون باز کرد. این طرح مبل برای کسانی که دوست دارند چند طرح و سبک را در کنار هم داشته باشند مبل صدف برایشان گزینه مناسبی است چراکه به راحتی با دیگر مبل‌ها سِت می‌شود.

میدسنچری را که سبک تقریبا جدیدی است به وضوح در مبل صدف می‌بینیم، هماهنگی خطوط افقی و عمودی لبه‌ها، زاویه‌ی پایه و نرمیِ انحنای پشتی همه نشانه‌هایی از میدسنچری بودن صدف است، این در حالی‌است که دکمه‌های روی پشتی مبل علاوه بر زیباتر کردن آن، مبلمان سبک کلاسیک را یادآوری می‌کند. اما دسته‌های باز شده و پایه‌هایی که از پهلو به بیرون مایل شده‌اند نشان می‌دهد که در طراحی این سبک فقط به کاربری مبل فکر نکرده‌اند بلکه طراحان با هدف رسیدن به یک مبل ظریف، زیبا و در عین حال ساده و کاربردی مبل صدف را طراحی کرده‌اند.

از ویژگی‌ها و در واقع خصیصه اصلی مبل صدف هماهنگ شدن بی دردسر آن با کاناپه‌های مختلف است. با قرار دادن مبل صدف در کنار هر ست مبلمان راحتی می‌توان هم‌خوانی آن را دید و به یک ست مبل بسیار زیبا رسید. از انواع مبلی که ترکیبش با صدف زیباست مبلمان لورن است که می‌توانید با آن ست کنید.

جلوی یک دیوار که با کاغذ دیواری مدرن پوشانده شده مبل صدف را بگذارید، ترکیبش با آینه و کنسولتان احتمالا زیباترین بخش خانه‌تان می‌شود.

در ظاهر شاید کیفیت مبل خیلی به چشم نیاید، اما موقع خرید حتما دقایقی روی آن بنشینید تا از کیفیت جنس فوم آن مطمئن شوید. فوم نشیمن آن باید از جنسی انتخاب شده باشد که شما فقط با یک نوشیدنی خوشمزه و فیلم مورد علاقه از آن برای اوقات استراحت استفاده کنید.

مبل صدف با پایه‌هایی از جنس چوب راش، اتصالات پیچ و مهره با نبشی‌هایی که با میخ و چسب محکم‌تر شده می‌تواند برای چندین سال مبل تک نفره مطمئنی برای شما باشد. مبل صدف را می‌توان با پارچه رومبلی مخمل تولید کرد و به عنوان یک مبل تک نفره میزبان با کاناپه‌ای در همین سبک اما با طراحی متفاوت سِت کرد.

برای رنگ پارچه مبل پیشنهاد ما سلیقه‌ی شماست! اگر سبز زیتونی سیر با دکور و بقیه‌ی مبل‌هایتان هماهنگ باشد آن را را انتخاب کنید. برای سفارش پارچه در نظر داشته باشید، در رویه کوبی مبل صدف حدودا 4 متر پارچه احتیاج خواهید داشت.



تمام مزایای این مبل را که کنار بگذاریم، مبل صدف 2 سال خدمات پس از فروش دارد.

parchoob.ir

جزییات اصلی:

پارچه مبلی: مخمل سرتکس ترکیه

احتیاج به نصب ندارد

حنس چوب اسکلت مبلمان: چوب راش

جنس چوب پایه‌ها: راش



ابعاد مبل صدف:

ارتفاع 82 سانتی متر

عمق 79 سانتیمتر

عرض 80 سانتیمتر


آگهی دهنده: پارچوب
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - چوبی و فلزی در تهران
آدرس: یوسف آباد- خ اسد آبادی - میدان فرهنگ - خیابان شهید فضل الهی
قیمت: 88639233
به روز شده در:۱۳۹۶/۷/۲۲
بازدید: 353 بار
ایمیل: